glitter

2011-01-17 at 23:56:46


Har fortfarande inte somnat och börjar känna att det är dags att bli trött, dock så börjar jag 1 imorgon så sova kommer jag att få göra.
Har i allafall precis kollat på glitter och Mariah Carey är huvudrollen. Fyfan vad jag gillar filmen, va så länge sen jag såg den, och jag är en sån jävla crybaby så har gråtit jätte mycket för den är rätt sorlig ändå. Men godnatt på er och så hörs vi imorgon bitti. Btw jag rekomenderar filmen om ni gillar filmer som är lite nördiga. Ciao

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Hallå där! Du har tidigare svarat på "Dagens fråga" på min blogg - Jag hoppas du fortsätter att titta in på The Edge till och från.



Självklart finns det en ny fråga att besvara!



Ha en toppendag!

2011-01-18 @ 10:40:17
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback