jag vill bara vara mig själv igen

2011-03-13 at 23:05:52


Jag ville typ inte skriva i bloggen men jag känner att jag måste verkligen skriva av mig. Känslan jag känner just nu är helt obeskrivlig, jag har ont i magen, känner mig tårögd hela tiden och vill bara skrika och slita av mig håret.

Nu har jag inte berättat riktigt vad som har hänt men det är dock inget som behövs skrivas, vi personer som då bråkar/bråkat har typ löst det men jag är fotfarande inte glad, jag har fortfarande inte förlåtit för att jag inte har fått ett riktigt förlåt. Jag tog en paus, bort från dom. Bara för att andas lite, inte tänka på det speciellt mycket. Men jag kan inte riktigt släppa det oavsett om jag borde, jag borde strunta i dom och fortsätta leva mitt liv. Kanske träffa nytt folk men jag känner mig inte glad. Jag är olycklig och ligger i botten fast att det dom som borde göra det. Jag har inte gjort något fel varför ska jag må dåligt? Ska göra som Bruno Mars igen.. absolut ingenting. Ska ta det lungt,kolla på tv och ta dan som den kommer för jag ska skratta igen och vara glad som jag brukar göra. Jag ska vara den Madelein jag brukar vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback