22 mars

2010-03-22 at 16:54:54


är hemma nu och chillar galet :). marcus åkte in till stan skulle varit med honom idag i denna soliga måndag. men om jag ska vara helt ärlig har jag börjat bli rädd för att åka tåg och buss. har faktiskt inte lust att bli tagen igen och sl och betala 1200 kr.. så jag följde inte med.

är hemma med mina stalkers.. alltså mina kusiner hihi. ne men vi har kommit varandra nära nu eftersom vi hade varit i chile tillsammans. sjukt kul! träffade dom seriöst typ aldrig förut typ, några gånger om året. och ändå så bor vi en minut ifrån varandra.. men vi ska typ kolla tv och sånt. om typ två timmar ska jag träffa marcus och ha det ytterst trevligt med honom!. skriver nog lite senare. puss  


två bilder från chile, vär där under jullovet. så galet fint där. vill åka tillbaka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback