dagens outfit?

2010-03-09 at 12:02:31


är ganska trött just nu. har precis kommit hem från skolan. fick sluta ganska tidigt i alla fall .. eller?.. haha. ne men ska träffa hanna och marcus senare idag och då får vi se vad vi gör. men är på ganska bra humör konstigt nog. brukar dock inte vara det efter skolan. blir alltid på så dåligt humör när jag har varit där.. suck! men idag mår jag bra. idag är en bra dag. tänkte dricka lite oboy nu och röka en cigg i det härliga vädret. nu känns det som vår! . väldigt skönt :) . love spring <3



tänke köra en såndär typiskt "dagens outfit" som dom typ flesta bloggarna gör (Y)
en bra dag. och en bra klädsel?. jag kan säga att jag älskar min ring den stora svarta.
 

den svarta ringen: lindex 150 kr.
döskalle ringen. ingen aning.
glasögon: bikbok 69 kr.
mössan: handstickad.
kofta: Zara 200 kr
tröja: H&M 50 kr rea.
chinos: Ginatricot 200 kr




xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback