irriterad

2010-03-18 at 16:46:45


är fortfarande sur, mest irriterad faktiskt. men orkar inte riktigt bry mig om sl!.. sitter i alla fall hemma hos susanna med hannah. vi chillar för det mesta. jag sitter och nördar framför datorn och hannah med. suss kollar på skvallertidningen :) skvaller är nog det roligaste som finns . bara så kul att läsa . jag ska snart ner till affären i alla fall och "tröst äta" lite .. ahha , tyvärr så är inte jag sveriges största bloggerska som absolut inte har problem med att betala saker. som kissie och dom som har "70 000" kr. så jag är väldigt irriterad för 1200 kr.. suck.

men jag är ju dock från lidingö och pappa betalar såklart!! . ahhaa eller inte. jag ringde faktiskt pappa och berättade att  jag hade fått böter av sl och undrade hur vi skulle lösa detta om han och mamma kanske kunde betala hehe. den gubbjäveln säger. jag bryr mig inte, det där är ditt problem. har du fått böter och måste betala , skaffa dig ett jobb då! man bah tack pappa, vad gullig du ÄR! . jaja, det löser väl sig på ett å annat sätt. ska ner och handla något. puss.


Kommentarer
Postat av: Hugoadina

This is a very good site. Thank you.

2011-10-07 @ 11:05:20
URL: http://hugoadina.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback