just nu...

2010-03-14 at 23:06:39


hej bloggen!
känner att jag har skrivit många inlägg idag! en applåd för mig. men antar att det är positivt. eller bara väldigt negativt. jag har inga vänner och är mobbad så skriver i mig blogg var 10 sek.. ahha aah . fast NEJ!. men idag är det söndag bara varit hemma. förutom idag då. när jag var på teatern.

men jag ska kolla på dodgeball nu. har inte sett filmen på hur länge sen som helst. och sedan ska jag bara försöka somna. skola imorgon börjar 8. icke kul. hoppas jag kan somna efter filmen bara. har så mycket tankar som bara rör sig om i min otroliga smarta hjärna?. men det är ett samtalsämne för en annan dag. kommer bara bli demprimerad om jag pratar om det nu. så god natt och sov gott!


Kommentarer
Postat av: madelein

i min otroligt*

smarta hjärna. blatte som inte kan svenska?

2010-03-14 @ 23:08:49
URL: http://madeleinandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback