kom precis hem

2010-03-05 at 02:20:18


är ganska lullig just nu, men mår bättre än vad jag gjorde igårkväll..  så det är ju skönt. men jag har dock varit hemma hos rickard igen med mycket skönt folk. själv kände jag att jag var lite oskön , var inte på värsta party humöret men alltid lika kul att kolla på hanna castell när hon är full :)

och otroligt kul att kolla på när alla har värsta orgie i rummet. en hemlis men ändå. hannah arppe hade dock väldigt mysigt med *pip* och felicia grandell hade det också mysigt såg man! men nog snackat om det. jag ska gå lägga mig och kolla på yesman. igen ! såklart. ska upp lite tidigt för ska hem till castell och våldgästa henne på morgonen. får se hur det fyllot mår på dan. ytterst trevligt ffs! ska försöka skriva imorgon. för imorgon ska jag ha partyhumöret uppe för det är dags att dricka igen!!! helt galet men det är så det blir när man umgås med castell. man blir som man umgås. eller hur? puss god natt

jag och mitt fyllo! älskar dig hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback