kurvig och mullig

2010-03-23 at 16:56:27


har suttit och funderat på om jag ska bli nyttigare. är dock inte nöjd med min kropp så . jag ska nog köra en dessie stil typ inte äta något eller bara äta typ ett äpple så fort jag blir hungrig.. ah fast nej. jag vet själv att det inte alls är bra att bli smalare på det sättet. men jag ska börja träna igen. hade slutat med det ett tag. lat är jag :) . ska sluta upp med chips,cola och godis. har dock faktiskt trappat ner på det. och jag ger mig själv en applåd för att jag dricker ganska mycket vatten och vitamin well. så jävla gott! ska faktiskt ner till ica och köpa det snart.

och jag tycker inte det är snyggt att vara tjock och då menar jag lixom TJOCK
. inte för att låta elak men det är min åsikt. jag ser mig inte som tjock och inte smal heller. jag är typ mullig och har kurvor och eftersom jag är kort så ser jag lite mulligare ut. och jag hatar det.. får nöja mig med det än så länge. men det ska ändras till sommaren 2010 då ska jag ha min drömkroppe .. jag vill inte vara elak som typ kissie som säger att alla som är tjocka är fula absolut inte. men jag tycker inte det ser speciellt fint ut. och speciellt dom som sitter och klagar att dom är tjocka hela tiden. gör något åt saken då?. eftersom jag inte är supernöjd med min kropp så tänker jag göra något åt saken . börja träna och äta nyttigt. hellre smal än fet. men vill inte vara för smal för det är också fult. ska springa ner till ica och köpa lite nyttigt. skriver sen puss.

jag tycker inte det här är snyggt tycker ni ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback