@skolan

2010-03-30 at 10:14:28


förlåt för att jag inte skrev imorse , jag glömde helt bort. men jag tog faktiskt bilder på vad jag åt till frukost så det lägger jag upp sen! :D . sitter i klassrummet och ska skriva en bokrecension om skadad och den nakna sanningen med linda rosing! rekommenderar båda böckerna. ja för er som gillar att läsa såklart :).

själv så gillar jag inte att läsa speciellt mycket är lite mer för tv .. men om det är en bra bok så funkar det!. men jag skriver mer när jag kommer hem. ska fika sen i alla fall! jag är världens största fik nörd . tycker det är oerhört mysigt bara jag som älskar att fika ?! men hejdå så länge . innan min lärare dödaaaar mig :) (fast jag lär döda henne först)


Kommentarer
Postat av: caroline

kanske ska läsa dom då :)



tack söt :D

2010-03-30 @ 12:12:16
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback