bakis är ju "nice"

2010-04-09 at 14:01:44


Sitter och nördar mig framför datorn och har kollat på bella & tyras show, missade ju det igår. Men du är ju en självklarhet. Rumeysas överraskings fest kommer före bella och tyra!. Apprå på det så blev jag ganska full. Och det roliga med hela är ju att jag inte köpte alkohol. Så då vill jag tacka alla söta som ville supa ner mig (det vill säga rumeysa för det mesta). ahhaa!

Det var dock inte så jätte många där, som vi hade förväntat oss, många var sjuka, kunde inte komma osv. men folket som var där var super trevliga och as sköna! i början var det lite segt men det blev mycket roligare på kvällen! tror att alla var ganska fulla då.
 men jag hade i alla fall jätte trevligt! men jag hade nu tänkt kolla på film och ta det lungt. dricka jätte mycket vatten och slappna av. jag kanske har en ta hand om madde dan idag! mamma har köpt massa härliga saker som ansiktsmask, och massa bodylotion. min är slut :( . så ska duscha om en stund ! så skriver sen.


Kommentarer
Postat av: sara

sv: tack detsamma! :D

2010-04-09 @ 14:45:18
URL: http://saramariamary.devote.se
Postat av: Linnea ♥

Hejsan allt bra:) Jätte söt blogg ! :D

2010-04-09 @ 15:01:55
URL: http://lliilliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback