en fet hamburgare

2010-04-25 at 21:30:17


Kollar på tv och har ätit en jätte burgare,är sjukt mätt men helt ärligt det var nog det bästa jag har ätit på länge! länge leve hamburgare. Skulle inte sitta fel med en till, åt ganska sent hehe!. Men det är en annan historia, sitter dock här med nattis som är osocial och pratar i telefonen. Så tänkte vara lite osocial tillbaka och skriva lite. Har inte skrivit på hela dan. Men har som sagt firat min mamma, nu är hon ute och dricker med sina kompisar på en söndag, jag gillareee! ;)

uttråkad? , ahha försöker peta nattis i näsan.

och apprå på inget, visst har mina tänder blivit raka ? :)


Kommentarer
Postat av: Banani

Sv: Tack detsamma, din header är grymt fin :)

2010-04-25 @ 23:02:43
URL: http://serans.blogg.se/
Postat av: Kungen

HAHAHAHAHHAHAH! det ser seriöst ut som om du petar mig i näsan, alltså PÅ RIKTIGT! :D:D:D:D:D

2010-04-26 @ 20:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback