förlåt för mitt....

2010-04-17 at 18:22:13


Förlåt för mitt fylleinlägg och för en jätte dålig uppdatering. Men har inte haft tid osv. Men jag hade en ganska rolig kväll igår. Jag var på middag först hos nattis, Super mysigt, jag åt som om det vorre min sista dag att leva hhaha :). Och vi stannade där ett tag förade lite. Folket har blivit så otroligt generösa så man får ju gratis fylla.

Men jag drog vidare till min kusin, och där fick man mer alkohol. länge leve alkoholen. Ne men så ringde min kompis och sa att han hade sett min mamma och hennes pojkvän. Dom skulle på fest, självklart ringer jag runt och säger att jag styr. Så det var ganska kul, bara att min broder hade högtalarna och vägrade ge mig dom så jag sjöng bira bira bira som en idiot. Och alla sköna sjöng med. jag gillareee.
Men jag  ska på middag nu hem till christel så det kommer bli super kul. men jag lovar att uppdatera mer ikväll eller imorgon! och har även varit i stan med papi och köpt massa kläder dom visar jag upp imorgon! Kram


köpte även kjolen idag som jag har på mig ! jag gillar den starkt



Kommentarer
Postat av: sofia

tack så mkt! :D jättefin kjol, najs me mkt färger nu till våren! :)

2010-04-17 @ 18:39:10
URL: http://ssfw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback