gårdagens bilder

2010-04-11 at 15:25:12



glad kille! :D

galet snygg karro!

bort dogge bort!


Och apprå på igår kväll! Det var så galet skumma folk, och då menar jag en speciell kille som var ganska punkig av sig. Visst är var trevlig men konstig. Och jag menar bokstavligen konstig. Har tyvärr ingen bild på honom. för ful var han också! hehe. men han gick runt och snackade om en banan, eller att han hade tappat bort sin banan, lät lite såhär

 konstig kille: Hej har du sett min banan ?
Jag: Ehh, ne tyvärr, hehe!
Konstig kille: ne för jag har tappat bort den. (Och börjar as garva och le lite konstigt)
Jag: Ah, men fortsätt leta då ?
Konstig kille: Nej! jag känner för att dansa nu istället


Och så gick han! lite wierd, och sen så var han bara allmänt konstig, pratade med mig som vi var bästa vänner, svårt att förklarar men ni borde ha varit där så hade ni fattat!, men lite senare under kvällen så öppnar man en dörr sim saaaala bim! han har sex med tjej , och jag ser allt! och jag menar allt, pung, röv hål.. osv. ingen trevlig syn! men jag tänkte börja fixa mig lite, hanna och felicia kommer snart, och dom får alltid för sig för att dra ut när man vill sitta inne och ta det lungt! :D , men det är super fint väder så det skulle inte sitte fel! :D


Kommentarer
Postat av: isabellealexandra ღ

sv: oj ursäkta ;o visste inte att du hade tagit dom, vill du att jag ska ta bort dom? :)

2010-04-11 @ 15:42:54
URL: http://iissabelleh.blogg.se/
Postat av: isabellealexandra ღ

sv: enormt redigerad dock :)

2010-04-11 @ 17:10:00
URL: http://iissabelleh.blogg.se/
Postat av: Madde

Nemen tack detsamma ;D

2010-04-11 @ 17:13:23
URL: http://madeleinebjornlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback