hejhejhej övertrött?

2010-04-22 at 00:20:24


Jag kan seriöst inte sova, fast klockan är ju faktiskt bara runt kvart över 12 men ändå! ska upp halv 8 eller tidigare för jag är ganska seg på att fixa mig. men känner mig typ övertrött som då gör mig ganska flummig, har typ lust att springa runt Lidingö. någon som kan typ slå till mig så jag deckar.. funderar ju fan nästan på att typ supa ner mig och bli jätte full då jävlar deckar jag fort!

typ så här glad och flummig är jag just nu! , faktiskt ingen aning varför jag blev så glad men det är något med mitt rum man blir typ hög av all rök som är här inne, eeh fyfan vad äckligt! men dock så röker jag faktiskt inne i mitt rum, kanske inte super fräscht men jag är van. tyvärr!


Kommentarer
Postat av: Jennica

frågan är ju bara varför folk röker inomhus....

2010-04-22 @ 01:28:57
URL: http://jennicaz.blogg.se/
Postat av: yen

För att det är kallt ute?

2010-04-22 @ 22:00:31
URL: http://alayenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback