hos kusinen ännu en gång :)

2010-04-15 at 17:28:49


Har ju varit med robin nästan hela dan , efter vi var hos honom tog vi en promenad hem till gustav. Känns alltid skönt att promenera med robin, vi har alltid så mycket att prata om. Alltid lika kul!. Men vi träffade gustav i alla fall, han låg och sov när vi kom haha , den lata jäveln alltså. Men kom precis hem till yenni, ska chilla här ett tag, och sen ska jag hem, känner mig som en flyttfågel. Hamnar på alla möjliga ställen. Men tänkte sitta ute på yennis jätte balkong och dagdrömma lite och få mig en liten bränna kanske, lär ju inte hända men kan ju alltid försöka. Och har även köpt min vitam well, det ända som fattas nu är cigg. :O i-lands problem! Kram


saknar dig så mycket, kan inte sluta tänka på dig älskling! kan du pallra dig hit nu!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback