jag som ville ha på mig den

2010-04-24 at 17:29:23


Malin ska tydligen inte ha något ikväll hon ska till en 25 åring istället. Kanske kul, hoppas hon har det kul ikväll i alla fall. och malin drick inte för mycket ;) .. tycker att det är negativt och posetivt att Malin inte ska ha något. Jag tycker det är ganska bra för jag är så förkyld så behöver inte oroa mig för att smitta alla, men jag hade verkligen lust att gå ut eftersom jag satt inne igår och för jag vill ha på mig klänningen. Den är dock ganska enkel och det är själva ryggen som gör klänning men jag hade längtat för att ha på mig den! men det får bli en annan kväll...



sådär är den på ryggen, älskar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback