jag vill ha en cigg

2010-04-29 at 19:03:33


Är hemma hos kusinen (som vanligt) hehe. Men det är som mitt andra hem så det är som att gå hem :). Men har som sagt varit med sara idag, dock så fikade vi inte. Men vi gick till ica köpte godis och något att dricka och satte oss ute på en bänk. Vi pratade och rökte, super mysigt. Så länge sen jag träffade sara och det är alltid kul att träffa henne. Men måste köpa cigg till imorgon! för vilken dag är det imorgon? jo det är VALBORG! då ska det supas. antagligen som dom flesta helgerna haha ;) men på valborg tycker jag att man får dricka tills man inte kommer ihåg sitt namn! Så jag antar att det kommer att hända mig.. Men vi höres senare kram!


Kommentarer
Postat av: fridaheterhon

joo den chokladen är super god! :D säger bara smaka den!

2010-04-29 @ 19:21:44
URL: http://fridaheterhon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback