man får aldrig duscha ifred...

2010-04-20 at 18:38:18


I duschen då jävlar händer det grejer! ah fast nej , Jag älskar verkligen att duscha jag skulle kunna duscha i seriöst 100 år , men tyvärr så stog min otroliga jobbiga bror och bankar och skriker.
bror: MEN VAFAN MADDE JAG MÅSTE SKITA! 

och självklart kan man inte få duscha hur länge man vill i denna otroligt jobbiga familj man har. någon som har lust att byta bror ett tag, han gillar tjejer,älskar alkohol och störa folk när dom duschar för joo han måst ju SKITA!
*suck*, jag som ville vara kvar där inne och bara sjunga i duschen, någon annan som också gör det? :), det ända jobbiga är att man fryser sen :(, dislike. Men ska sätta på mig lite myskläder och få i mig lite mat. Senare underkvällen då j*vlar är det tv kväll, alla bra program kommer ju då! Kram <3


Kommentarer
Postat av: SexStyle.blogg.se - En blogg för sexälskare!

SexStyle.blogg.se - En blogg för sexälskare!

Behöver jag säga mer? ;)

2010-04-20 @ 18:41:41
URL: http://sexstyle.blogg.se/
Postat av: Millie

fin design! :)

2010-04-20 @ 18:56:41
URL: http://millielindeblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback