någon som vill joina mig?

2010-04-28 at 00:01:09


Ligger här ensam i mn stora säng, den är för stor för att jag ska ligga här själv, någon som vill joina mig?.. ahahha! ne nu ska jag sluta. As skönt att sova ensam, ingen som tjatar , du snarkar , du pratar i sömnen, du tar för mycket plats.. osv. det är just allt det där jag gör. no man no cry! eller min kille är ju dock i chile så det suger. Men det problemet jag har nu är att jag inte kan sova!

Känner mig som en nattuggla eller vampyr sover på dagarna och är vaken hela nätterna för att skrämma barn.. ;) Och det jag också funderar över är att jag vill ha valborg nu så att jag inte inte ska komma ihåg mitt namn. ÅH fyfan vad jag vill ha valborg! Vad ska ni alla snyggingar göra på valborg? och jag hoppas att alla säger festa, för det är roligast. Och det är jag bäst på. typ :)


såhär pigg och glad är jag just nu! *suck* kan inte jag vara så på dan istället


Kommentarer
Postat av: nora

fiiiin header & blogg :D

2010-04-29 @ 17:00:28
URL: http://norateyba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback