söndag och solen skiner

2010-04-18 at 14:06:32


Sitter i soffan och degar. Har fortfarande pyjamasen på hehe. Idag hade jag bara tänkt ta det lungt, tänker inte träffa någon tror jag :) och ska ha en "ta han om mig själv dag idag".

Men först tänkte jag att ni skulle börja läsa en blogg som jag läser ganska ofta faktiskt, hon bjuder på sig själv, vågar att vara sig själv och hon måste inte alltid vara seriös i sin blogg och det älskar jag, humor! Men jag tycker verkligen att ni ska böra läsa den. för man fastnar och vill fortsätta läsa och det är ju så en blogg ska vara. En av dom bra bloggare som finns. (och du är värd mer läsare) Du går in på bellablogg.se


kolla hon är super söt och snygg också! :D


Kommentarer
Postat av: Hannas blogg

vilken snygg design du har!!!!

2010-04-18 @ 14:45:28
URL: http://www.hannahirvasoja.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback