vila i frid

2010-04-12 at 22:35:12


Är hemma nu tänkte strax gå lägga mig, ska nog bara sätta på en film (som vanligt) :).

Men har suttit i typ två timmar och läst på olika hemsidor, på face osv om Linda så då har tagit självmord för 2-3 dar sen.  Hon gick tydligen i min skola, kände dock inte henne men hon var säkert snäll.. ganska konstigt att jag inte känner igen henne, men dock så kan jag ju inte känna alla. Men det är verkligen synd allt som har hänt. För hon hade tydligen inte många vänner och blev mobbad. Så källor säger väl att hon tog självmord pågrund av allt mobbning. Jag mår illa när jag tänker på folk som kan göra så mot en person. Men allt jag faktiskt ville säga var att vila i frid och jag hoppas verkligen att Linda kommer till ett underbar ställe där hon mår bra. Säger god natt puss

detta är Linda, tycker hon ser super söt ut! R.I.P


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Tack :)

2010-04-13 @ 08:13:00
URL: http://covette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback