lördag

2010-08-28 at 20:34:53


Hej bloggen! kom precis hem från douglas

har chillat hos honom ett tag, ytterst mysigt ;).... Men innan det så var jag även i stan med min kära mor och hennes boyfriend. Fick med mig lite saker. Vi hade det ganska trevligt faktiskt och fick min efterlängtade chailatte. Har inte druckit det på år! så det var på tiden. Men tänkte byta om och så för att att möta upp nattis sen. Så jag skriver imorgon! Och imorgon blir jag även medlem på sats! dags att bygga muskler!

skor- dinsko
magtröja-bikbok
ringar- pekfingret=h&m,långfingret=ginatricot
armband- bikbok (det fick man på köptet)

och dagens outfit! vad tycks? :)

Kommentarer
Postat av: Michan

Tack tack detsamma.

2010-08-28 @ 21:22:38
URL: http://michanelfgren.blogg.se/
Postat av: Bella

fin du är tjejen :) gillar även din ring.. Ur snyggt!

2010-08-29 @ 16:02:32
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback