oscars/princess

2010-08-27 at 18:53:09


Hej bloggen, kom hem för en liten stund sen

var på toppen humör då, men nu är jag vid ett humör där jag bara vill skrika och slå någon. Kommentarer kan ta, och nu menar jag inte, hej du har en ful blogg. nu menar jag ett annat inlägg som jag får damp på! men whatever, ska inte förstöra min kväll!

Har i allafall varit i skolan och serverat hela dan, jag säger bara ett ord STRESS! höll på dö. Som tur fick man göra misstag som nybörjare, annars hade jag väl fått spö ;). Och senare under dagen så mötte jag upp susanna,felicia,hannah,karro,malin och nattis. vi satt och käkade på oscar's pizzeria. Och sen ville dom helt plötsligt ta en fika på princess, så man fick ta sitt feta arsle dit, och kolla på när dom äter sina godsaker :( Man får gratis vatten i allafall! Men ska gå strypa någon nu. hörs sen!

malins goda sallad, visst ser det gott ut! mums. en salladsbit.. ;)

Kommentarer
Postat av: CHIRRE

härliga bilder!



svar: jaa visst är det!:) vad ska du hitta på ikväll?:)

2010-08-27 @ 19:02:57
URL: http://christinarisberg.blogg.se/
Postat av: Emma :)

sv: tack så mkt! :)

2010-08-27 @ 23:12:30
URL: http://fotoavemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback