söndag

2010-08-08 at 11:25:14


Godmorgon allihopa!

är hemma hos äckeldogge som håller på städar,runkar,skiter och äter. Och jag sitter vid datorn som vanligt med en sovandes robin :) Vaknade för en liten stund sen så har inte gjort speciellt mycket.

Men igår så var jag som sagt hemma hos anna heladan och tjockade. Och drog sen till dogge, och killar när dom har tråkigt brukar typ spela WoW eller något annat dataspel. Men dogge och robin gillar att leka med slangbellan och kasta ägg,kottar och nötter på folk och på balkongen. Så spenderade min kväll på att titta på dom! Själv tyckte jag att det var ganska kul, så busig! Men uppdaterar när jag kommer hem sen! för ska faktiskt börja röra mig in till stan snart och köpa mina skor! :) chao


Kommentarer
Postat av: The Green Book

sv: inga som helst problem :)



Hur mår du idag då?

2010-08-08 @ 15:05:06
URL: http://thegreenbook.blogg.se/
Postat av: m

tävling igång!

gå in på bloggen för att vara med:)

2010-08-08 @ 16:51:34
URL: http://theina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback