eh bakis kanske?

2010-02-27 at 11:25:23


jag har oerhört ont i huvudet! jag är så bakis att det går inte att förklara, det blev lite för mycket "vanlig vodka" igår, vi hade förat lite hos adam i början och sedan drog vi vidare till matilda egberg en super trevlig tjej, i början var det lite segt, men man kände dom flesta så det var ytterst trevligt. men sen kom theo igång med en låt/lek som alla började sjunga och dricka och alla spårade totalt ahha as roligt. låten gick så här! FUCK YOU! FUCK ME! what's the name of this fucking game, I said what the fuck here we go again! madde fucks madde fucks better then hanna  fucks! osv... as roligt när man förstår och man ska klappa medan man sjunger låten och allt blir bara så mycket roligare. men som sagt hanna castell sov hos mig man kan ju säga att hon var inte speciellt nykter.. spya hit och dit. ja ni förstår! men hon nyktrade till sen. och det blev ombytta roller! ahha men vi kom hem runt halv 5 tror jag , och nu mår vi inte speciellt bra om man säger så :) men det blir int sista gången i alla fall . alkohol for life! eller? chao!

det här funkar ju inte eller hur ?..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback