förkyld

2010-02-20 at 18:34:42


Är hemma as seg,trött och börjar bli jätte förkyld på en lördag! woho!. aja drog ut till stan en stund och fikade snabbt men drog sedan hem. jag sitter här super ful med en stor tjock tröja från gina och ett par leggins. känner mig super ofräsch har inte duschat idag . ska nog hoppa in där snart. fast felicia kommer hit och ska göra mig sällskap ;) mjau älskar att duscha med henne HAHA not. ne men hon ska göra mig sällskap här men inte i duschen, det vet jag att hon vill men tyvärr det får hon inte :) , vi ska köpa godis och kolla på film. sen får vi se om vi drar ut. en tjej kommer att ha fest på denna tråkiga ö! men något händer i alla fall så man får väl hoppas på att man kommer in. känner henne inte så speciellt bra. har bara varit hos henne en gång. men nu ska jag ut på balkongen och ta en härlig cigarett i denna super sköna snöstormen . puss

inte för att cigg är bra för en, as dåligt igentligen. men i just love it
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback