jerry/diego

2010-02-18 at 19:40:44


ha! redan på mitt tredje inlägg. men har man lite små tråkigt och kollar på jerry springer så borde man kanske skriva lite :) ska nog börja skriva seriöst! dom två andra inläggen vad dock lite oseriösa.

men sitter här med min kusin fortfarande men hon har fastnat för jerry. mjau! ;) vem gör inte det? aja men en sak jag inte kan sluta tänka på är diego! (och inte min kusin) alltså en kille som jag träffade i chile *suck* . men han kommer till sverige om några månader... men jag saknar honom så galet mycket! hate it ..
men life is a bitch. och speciellt när det gäller kärlek. men inga ledsna miner! nu ska jag ut och röka :) typ det bästa som finns när man är lite nere. aja kissies! <3

hot or not?


saknar dig 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback