trött på snön

2010-02-22 at 09:20:45


sitter hemma hos min kusin. sov över här men hon har dragit så sitter här ensam just nu . men jag är fortfarande små sjuk och jag är typ kallsvettig så jag funderar om jag ska dra till skolan eller bara försöka bli frisk. det tycker jag att jag borde göra faktiskt :) men jag har missat så otroligt mycket i skolan så .. men jag ska no sitta här och fundera lite till :) och hörde ni att det var minus 30 under natten! usch. och det slutar fan inte snöa . så jäkla trött på snön! men jag ska göra varm oboy nu och sitta och mysa framför tv:n nu så ha det så bra ute i snön. puss 


         en bild från förr förra helgen :) as härliga personer!. marcus, lisa, viktor, christel och jag :)
                                       så där vill jag må igen! frisk och nästan nykter ;) eller?


                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback