bloggtorka?

2010-07-23 at 13:30:46


Hej alla glada människor!

kom typ precis hem från adam, känns verkligen som att jag inte har varit hemma på hundra år har bara sovit över hos andra, och det är nog därför jag inte heller har bloggat speciellt mycket! Men i onsdas så firade vi ester, och det var super kul men galet lökigt ahha!

Och idag är det fredag och har inget speciellt för mig ska väl kanske träffa min dumma blondin felicia! Jag kanske tar en liten paus från bloggen för att jag tror inte jag kommer hinna, eller orka blogga. Men ska lägga upp några bortglömda bilder sen från nacka! ha en awesome fredag!

P.S min webcam är också dum i huvudet! så kan inte ta bilder, så lägger bara upp en gammal bild! :)


Kommentarer
Postat av: malin

sv: hihi tack! :D

2010-07-23 @ 13:48:50
URL: http://malinjohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback