fult väder? nejdå solen skiner...!!!

2010-07-25 at 12:57:41


Herregud vad dålig uppdatering och fult väder!

Kom precis hem,tänkte sätta på mig lite höstkläder.. blä! Och ska möta nattis och vera och ta en fika! Och är bajs förbannad på min bror för idioten jobbar som sagt i en resturang inne i gallerian och sa att han kunde bjuda oss och nu säger han jag jobbar inte på söndagar! awesome va?? jävla offer

Men det här fula vädret och min störda bror ska inte förstöra min dag. Så tänker åka in till stan i allafall! och har även bilder från i fredas som jag lägger upp sen men bjuder på två nu! chao


skjortan jag har på mig är även från ginatricot och kostar 99kr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback