dagbok

2010-07-01 at 01:31:27


tänkte köra dagboks grejen! så kära dagbok

Efter jag hade varit i stan så var jag med gamla flammorna igen, så det var kul. Jag har verkligen saknar det gamla gänget. Det var verkligen alltid vi. Och jag har så galet mycket minnen med dom! Men sjävla grejen är ju att jag inte kan känna mig som mig själv längre när jag är med dom.. känns ganska sjukt. Men det är alltid lika kul att träffa dom..

Och apprå  på ingenting, så blev det även bråk mellan två tjejvänner. Det är verkligen synd att vissa ska vara så jävla falska.. Men på den här ön så är alla falska helt sjukt.. flytta aldrig till lidingö säger jag bara!.. *suck* men jag är helt seriöst sjukt trött på alla dessa falska människor, man vet ju inte vart man ska ta vägen längre..

Och så bråkade jag och min kusin yenni lite, ganska synd. Men hon tycker jag bara snackar skit, och att jag alltid lovar att jag ska komma på och hälsa oftare.. men jag gör det. eller jag träffar ju henne åtmisntonde , och det är väl det som räknas?. fast kanske inte lika ofta , och det vet jag själv, men jag har ett liv lixom. Men jag älskar henne och hennes familj som då också är min familj. Men har varit i ett litet dåligt läge och behöver vara med mig själv ibland. Men ska typ sova nu och runka ;) vi hörs imorgon


Kommentarer
Postat av: MIKI B

sv: tack så mkt! ;p

2010-07-01 @ 22:48:57
URL: http://mikib.blogg.se/
Postat av: Yen

Älskar dig med, men du verkar inte förstå vad jag menar! ha en bra dag

2010-07-02 @ 12:56:10
URL: http://alayenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback