för att jag har tråkigt

2010-06-21 at 22:38:59


JAG ÄR:
blyg:
kanske ibland
smart: eh? typ?
långsam: på alla j*vla sätt
stressad: nej! hatar att vara stressad
djup: vid vissa tillfällen
öppen: ganska
ärlig: kanske lite för ärlig?
positiv: försöker vara det
rolig: ja! absolut. om man har torrhumor
ansvarsfull: hehe

JAG HAR:
svikit en kompis:
tyvärr
förlorat en bästavän: för många ggr känns det som :(
sagt att jag älskar en kompis: yes!
sovit med en killkompis: ett antal gånger
sovit med en tjejkompis: ja! alltid lika kul att sova med halvnakna castell
pussat en av samma kön: ja
slagit en kompis: tyvärr.. men det är en annan historia
en kompis som vet allt: ja, nästan allt
berättat hemligheter: absolut, kan inte hålla allt för mig själv

JAG HAR:
blivit sårad:
om jag har
haft stadigt förhållande: yes
krossat någons hjärta: ja det har jag
gett någoon ditt hjärta: mitt hjärta är alltid hans
"playat" någon: har väl hänt under min fjortis period
sagt att jag älskat någon och menat det: ja!!
sagt att jag älskar någon och inte menat det: nej! älska är ett stark ord
varit otrogen: one time, and never again

FAVORIT:
låt just nu:
we no speak americano och billionaire
pryl: ---
film: gud har så många! är filmnörd men måste nog säga Avatar
bok: skadad och gömda
lärare i skolan: I min gamla skola var det absolut skolmorfar ahha!
plats: Turkiet, Alanya och chile 09
frukt: vindruvor
dricka: vitaminwell

JAG HAR:
opererat mig:
nopp!
cyklat omkull: ahha om jag har.
sjungt i duschen: hela tiden!
hoppat bungyjump: ne, men skulle vilja göra det
sett någon dö: ja.. R.I.P :(
sagt att jag hatar någon: ja

LIVET:
svart eller vitt:
svart
skriva eller tala: tala! det är jag bra på :)
öl eller cider: det brorpå , men typ öl
nagelbitare: usch nej!
mobil eller ipod: mobil
snygg eller charmig: måste nog säga charmig
lösgodis eller choklad: lösgodis!
frukt eller grönsaker: frukt!
film eller serie: går inte att välja! båda :)
festa eller softa: festa! såklart!
sommar eller vinter: sommar
fredag eller lördag: båda?
ljus eller lampa: konstig fråga?
kärlek eller vänskap: absolut båda

har tagit listan av min kusin! alayenni.blogg.se!


Kommentarer
Postat av: felli

ja det var grymt kul :D oh ja han eh GRYMT snygg! :D

2010-06-21 @ 22:47:24
URL: http://fellikarlsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Var gärna med i utlottningen av mina saker på bloggen.

Om ingen vill ha det så slängs det, jag står för fraktkostnad.

Läs mer på bloggen! :)



KRAM!

2010-06-21 @ 22:53:40
URL: http://dotteremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback