no life

2010-06-21 at 21:55:24


Hej alla friska barn...

När ni är sjuka och ni mår inte speicellt bra vad gör ni då? Ligger i sängen, dricker te, sover? Jo jag leker med min hund tills hunden blir förbannand på mig och biter mig, jag har tagit ut alla mina kläder ur garderoben och vikt allting i ordning och gjort det jätte fint. Jag har köpt godis och kastat det på min bror tills han får damp och springer efter mig och skriker "JAG SKA DÖDA DIG, OM DU INTE SLUTAR!!!". Jag är så awsome ibland! eller så är jag ganska lättroad :) ha en bra måndagkväll


Kommentarer
Postat av: Abeldagny

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2011-07-29 @ 15:13:08
URL: http://abeldagny.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback