torsdag,bakis & ledig

2010-06-10 at 11:21:26


Heej!

måste be om ursäkt för mitt fylleilägg nedanför hehe! men sånt får hända, det man inte kommer ihåg har aldrig hänt som hanna castell alltid säger. Men vaknade för en halvtimma sen känner mig lite små bakis, fast inte så farligt.

Men igår så förade vi som sagt hemma hos mig det var ganska mysigt och roligt. Vi drack rökte spelade tv-spel ahah! sen drog jag och några vidare hem till philip och var där typ till kl 1-2 på natten, men var galet trött så åkte hem. Men vi har tagit många bilder som jag lägger upp sen. Men ska börja röra mig mot susanna nu. Tänkte mysa lite med henne puss!

jag och felicia igår innan supandet :)

Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

så söt bild!

2010-06-10 @ 12:43:59
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback