17 mars. och nyvaken

2010-03-17 at 12:13:15


jag gick dock inte till skolan. lingonveckan hade lust att komma förbi och säga hej och jag hade så otroligt ont i magen. jag kom upp i tid i alla fall kände mig stolt. men ringde mamma och bad henne sjukanmäla mig och sen så somnade jag om igen.inte för det var skönt att sova heller. gjorde lika ont då.. så jag vaknade för typ 5 min sen och min lotsas pappa gjorde te åt mig. gulligt va?

men felicia kommer faktiskt förbi och säger hej om en liten stund. jag är ju inte sjuk så vi ska nog ta en promenad. men min mage mår lite bättre nu än vad den gjorde då. känndes som en kniv i magen. ja men ni tjejer vet ju hur det känns så.. men ska fortsätta dricka te och ta det lungt ett tag. och ta en dusch sen känner mit lite ofräsh. puss

osminkad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback