är det fest?

2010-03-03 at 20:23:01


har precis käkat :) mums! och kom från stan för typ en halvtimme sen. åkte taxi hem från ropsten såklart har man pengar så har man! .. ahha okej nu ska vi inte låta så . det var inte äns jag som betalade ha! . dom andra blattarna får betala sånt haha (alltså lennart och adam) . ne men köpte lite kläder. köpte två randiga tröjor en från h&m och en från cubus. sen en kofta från zara och någon blåaktig söt/ful tröja :) från zara också ! tar bilder på dom sen så får ni se hur dom ser ut. men jag ska snart ut . ska först till lennart och föra och sedan till susanna och så kanske jag drar vidare till rickard efter susanna . men det är bara ett kanske får se om jag orkar åka från brevik ända till grankottevägen.. långt! så jag antar att det är fest på g ikväll! woho! . nu ska jag kila puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback