bakismat

2010-03-27 at 16:11:25


jag måste få säga att subway har ju dom godaste mackorna. idag var det faktiskt första gången jag åt där! och det var världens bästa bakismat jag nog har ätit på länge! så jag måste ju få tacka igen. till kära marcus som tvingade dit mig. jag har dock varit där förut , men då har jag bara kollar på när dom andra tjockisarna har ätit och inte vill dela med sig. men det är inte sista gången jag äter där i alla fall! 50 kr kostar det. galet billigt!
madde  subway


Kommentarer
Postat av: Moa

sv; tack haha:D

2010-03-27 @ 16:18:04
URL: http://moaolssons.blogg.se/
Postat av: Hanna

hahaha sopa, ni åt ju inte ens på subway! det heter american teaste away!

2010-03-28 @ 13:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback