dom suger

2010-03-03 at 15:49:13


sitter fortfarande hemma och väntar på adam och lennart. om ni känner lennart så kommer det typ ta en timma innan vi kommer in till stan! så just nu tycker jag dom suger. och jag som trodde tjejer var sega på att fixa sig. antingen är lennart bög eller så älskar han sig själv väldigt mycket och måste fixa sig mer än vad en tjej gör för att se bra ut i stan! *suck* så jag ska sitta här och deppa och kanske ta självmord snart. vad tycks om det ? . själv tycker jag det låter som en jävligt bra ide! . så hejdå världen ses på andra sidan ? nja inte riktigt va. så deprimerad är jag dock inte. men jag kommer fan få damp snart om lennart bögjäveln salazar inte skyndar sig .. :) peace and love for that asshole <3

lennart du suger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback