hemma!

2010-03-25 at 18:23:32


kom precis hem. har varit och fikat på depå :) , ganska litet där men super mysigt. var där med rebecca,rumeysa,adam,hanna och massa andra. själv var jag ganska seg .är dock förkyld.

men hatar att sitta inne. speciellt hemma hos mig. finns typ inget att göra förutom att vara en soffpotatis,äta eller sitta framför datorn. och jag må säga att jag är galet hungrig har bara druckit en kopp med varm choklad på fiket. så jag måste äta något. innan jag typ dör hihi. (men nyttigt ska det vara) .men tänkte laga något får se vad det blir. sen så kanske jag tar en promenad med malin. bye bye! puss


ofräsh och förkyld. kan inte bli bättre än så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback