lektion

2010-03-10 at 13:01:02


sitter i klassrummet och "gör min läxa" . ne men jag orkar verkligen inte plugga just nu. måste ändå bara översätta den. kan göra den senare hemma. vi har i alla fall precis haft nån slags lunchkonsert så man fick missa lite av lektionen i alla fall. alla sjöng ganska fint . förutom en tjej. eller hon sjöng helt okej men dock så lekte hon typ värsta divan . som om hon typ ägde skolan eller något sånt. men söt var hon . inte enligt hanna men jag tror hon är avundsjuk ahah :). ska typ sitta inne på fc och kolla lite bloggar så tiden kan gå lite snabbare slutar om typ en kvart- 20 min. och då ska jag och felle åka hem till mig och vid 4 ska jag träffa clara.
'har typ inte träffat henne på hur länge sen som helst. saknar henne otroligt mycket så det ska bli jätte kul att få träffa henne. skriver senare när jag har kommit hem. måste väl kanske vara lite engagerad till engelska lektionen. noot! peace out
puusss

clara och jag i somras <3


Kommentarer
Postat av: HANNAH

1. jag heter HANNAH men ett fucking H på slutet!! GAAAASH!!!!

2. jag var inte avundsjuk! Hon var faktiskt ful! Hon såg ju ut som en bimbo!

2010-03-10 @ 13:12:01
Postat av: madde

1. GAAASH stavas GOOOSH!

2. hon var inte ful kanske lite bimbo aktig , men inte ful. P.S DU ÄR AVUNDSJUK !

2010-03-10 @ 13:13:57
Postat av: DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!

Ojdå... haha men vad fan jag kanske vill skriva gaaash så fast jag visste att det stavade gooooosh hela tiden...... :O :O

Och nej jag är inte avundsjuk! Men du verkar ju tycka ATT HON VAR SJUKT SNYGG! eftersom som att du inte låter mig tycka VAD FAN jag vill! OK!

2010-03-10 @ 13:16:12
Postat av: du kan dö!

men sluta klaga på att jag stavar fel då retard!.

sjukt snygg.. aah .. fast nej! söt ja. nej för du har ingen talan längre du har aldrig haft och kommer aldrig ha!

2010-03-10 @ 13:17:47
Postat av: SUG MIN KUK!

haha nog pratat om dig! Äntligen har du fattat grjen!

2010-03-10 @ 13:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback