man mår som man förtjänar att må

2010-03-27 at 15:36:35


är hemma nu, luktar gammal lada tack var det karro! man fick en del tårta på sig igår. så jag ska duscha i hundra år nu!. deckade hemma hos adam igår. jag kan säga att det var en om dom lyckade festerna man har varit på!. så jag tackar adam för en underbar fredag kväll!

igår blev det väldigt mycket av det goda! . jag kommer att lägga upp bilder senare idag . idag är det lördag i alla fall. fortsätta dricka?. kanske inte. tror jag ska vara hemma och ta det väldigt lungt. och förhoppningsvis så luktar jag inte gammal lada längre! :). men igår när jag skulle fixa dricka. fick jag ett impulsköp och köpte en super sött linne från lindex. 150 kr! lovelovelove


vad tycks ?


Kommentarer
Postat av: Cia

Jag har letat efter det där linnet överallt! Skitsnyggt;) kram

2010-03-28 @ 12:31:26
URL: http://thepinkys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback