sänka skepp!

2010-03-28 at 21:25:08


är hemma nu. och mår så otroligt illa!! men jag kan börja och att säga. att middagen var super mysig och jätte trevligt! vi åt på rice, ligger typ nära baresso.jag rekomenderar resturangen!. super gott! men ännu ett grattis till natalia cardenas! men som sagt dom flesta av oss beställde bufé såklart! jag , christel och marcus bestämde oss för att ha lite sushi tävling.

själv klarade jag bara 23 stycken.
mitt rekord. så jag är stolt. christel åt runt 32 st. och tjockisen själv marcus almqvist åt 40 st.så en applåd till honom! jag ser i alla fall gravid ut eller bara allmänt fet. så det är nice!, tänkte lägga mig i sängen och dö en liten stund. har super ont i magen! men ska slå en pling till marcus och vi ska sänka skepp.. för er som inte förstår så orkar jag inte förklara för det är en äcklig lek! marcus och jag är lite äckliga så sänka skepp är en perfekt lek för oss! chao bella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback