tråk

2010-03-01 at 22:53:48


tänkte slänga in ett snabbt inlägg. har ganska tråkigt. men har lite sällskap som tur är . är med suss,felle och hannah. dom är små alkisar så dom sitter och shottar inne vid köket. ska kanske joina.. eller? ne men vi har det ytterst trevligt annars. men lite små segt. typ en av hannah & felles nära vän släpper inte in dom/oss på hennes "fest" så dom är lite små irriterad antar jag . hade jag också varit. är inte så jätte bra kompis med den tjejen men vi har väl umgåts nångång.

men för övrigt så är vi bara hemma hos mig. jag kanske ska förbi hem till john sen och typ ta en cigg. lite sent. men jag har typ suttit instängd hemma hela dan. måste fan gå ut lite. så tiden spelar ingen roll för mig! :) men jag ska joina till köket nu och får se om jag ska få i mig lite alkohol i kroppen. och göra det bästa av situationen. och dom säger att man kan ha kul utan alkohol. det är bullshit för min del! man har alltid roligare med . enligt mig ahha . ne okej nu låter jag som största alkisen. men min åsikt är min åsikt. that's it! :) puss


cause there aint no party like an alcoholic party? .
en gammal bild från höstas. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback