11 maj

2010-05-11 at 22:35:01


Har varit en ganska slapp tisdag idag, somnade på balkongen (finns bilder,lägger upp dom sen) och har kollat på dom gamla OC avsnitten. Har även träffat malin och emma! Emma går dock på lundsberg så ni förstår inte hur glad jag var över att träffa henne. Men vi drog ner till Dalen, satt där ett tag, och för er som inte vet vad Dalen är så det ett ganska mysigt ställe, där man kan chilla och kolla på havet och även solnedgången. Eller snarare vårt gamla krökställe ;) . Men sen drog vi vidare hem till mig och kollade på desperate housewives och cougertown!
Men ska nörda mig nu så kram!


såhär såg man ut idag! skjortan och skärpet är nytt, köpt på ginatricot. Visar mer imorgon vad jag har köpt


Kommentarer
Postat av: Martina

Tack så mycket, sötnos! :)

2010-05-11 @ 22:48:55
URL: http://iiinaaa.blogg.se/
Postat av: Viki

Hej, jättefin blogg du har! <3

Hoppas allt är bra:)

2010-05-11 @ 23:09:17
URL: http://vikisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback