invandrare

2010-05-07 at 12:21:58


Har precis kollat in paows blogg, och läst vad hon tycker om invandrare. Eller att Sverige släpper in fler invandrare. Jag är själv blatte, eller jag är född här i Sverige men mina chilenska föräldarar har invandrat till Sverige. Men jag håller nästan med paow, kanske inte med allt hon skriver. men för det mesta. Tex. jag skulle aldrig våga åka typ till Rinkeby, fast jag är blatte, har mörkt hår och mörka ögon. Så skulle jag inte våga. Idioter som bor där, och jag syftar dock mer på invandrarna där... Men kolla på videon, och läs vad paow har skrivit. Kan tänka mig att många blattar är "sura" på hennes åsikter, men inte jag. Tycker hon har ganska rätt.
(observera att jag tycker nästan som henne)


Kommentarer
Postat av: Yen

There is "INVANDRARE" out there who also makes a difference in a good way!

2010-05-07 @ 13:30:05
URL: http://alayenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback