läste nyss...

2010-05-19 at 11:09:08


Läste nyss paows blogg och läste det hon skrev om att hon entligen har hittat sin bästis, och det får mig verkligen att tänka på att jag har är lyckligt lottad över att ha vänner som jag faktiskt litar på. Om du inte litar på din vän så är det väl ingen vänskap?

Jag har mina kompisar och mina nära vänner. Jag anser att kompisar och vänner är helt två olika saker. Men mina nära och kära som ni kanske har sett på bloggen ett antal gånger ;) är då Felicia, Susanna, Hannah, Malin, Castell, Marcus osv. Men MIN bästavän en person som jag litar på till 100% och som jag vet alltid finns där för mig är Natalia. Och jag ville bara skriva att jag älskar henne! Och jag vet inte vad jag skulle göra utan henne!

Världens bästa tjej! nu kommer hon säkert döda mig för att jag la upp den här bilden ahha :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack så mycket! :)

2010-05-19 @ 12:19:47
URL: http://helenavesterlund.blogg.se/
Postat av: Emelie <3

Hej sötnos!

Idag har jag dagens fråga som handlar om orakade eller rakade killar. Kika gärna in och säg vad dy föredrar bäst?



Toppen blogg (:



Kramis <3

2010-05-19 @ 13:06:26
URL: http://ammis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback