saknaden är stor

2010-05-18 at 00:01:20


klockan är 12 och jag kom precis hem, sent! fy mig. Måste gå lägga mig snart, var i allafall vid käppala och var med alla gamla vänner och bara umgicks. Ytterst trevligt! Men när man väl kommer hem så messar filip mig och frågar om vi ska ta en cigg och är alltid på med att mysa med cigarett! Martin var även där. Saknar den jäveln. Vi bara snackade om allt. Var dock närmare vän med martin än med filip men älskar båda lika mycket. Men jag och martin tog tag att prata lite, har varit lite knas mellan oss och det är synd, förhoppningsvis så hoppas jag att vi kan umgås som förut. Men må säga att har haft en riktigt mysig kväll så jag bjuder på en bild med mig och castell! as balla är precis vad vi är! :)


Kommentarer
Postat av: Bella

hätlig bild!!

2010-05-18 @ 13:26:54
URL: http://bellablogg.se
Postat av: emma

Kikar in^^

2010-05-20 @ 14:21:17
URL: http://emmatj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback