sol sol mera sol

2010-05-18 at 23:24:05


Har inte uppdaterat pga att jag har varit ute hela dan när det har varit sånt sjukt fint väder, har sooolat sjukt mycket. Känner mig brun. Men direkt efter skolan drog vi till käppalahamnen och var där ett bra tag, sedan drog jag till dogge och käkade där och hjälpte honom även att inte få specielt mycket utskällning av hans föräldrar, (han skolkade osv) så när han har sällskap brukar dom vara snällare mot honom. Men efter det så drog jag till torsviks bryggan och softade där. Idioten johan hoppar i vattnet när kl är halv 9 på kvällen,inge sol ute och det är svinkallt i vattnet, men där är johan vi snackar om såå.. Men besviken på mig själv missade desperate! buhu! och cougertown! Men ska sova nu och lyssna på världens bästa låt! puss

lite bilder från idag!


Kommentarer
Postat av: tilda

av: taack (A)

me like youre backround :D

2010-05-20 @ 07:32:50
URL: http://lifeoftiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback