solen skiner och jag är sur

2010-05-22 at 16:14:50


hej alla! har precis kommit hem, det är super fint väder och har varit borta vid grönsta och lyssnat på härlig musik, men är sur,förbannad och irriterad. När det är så fint väder ska man le,sola och bada! Ne men jag sitter inne och surar. Ska försöka sätta ett leende på läpparna och så kanske jag möter nattis och clara.



Men varför jag är så sur, är för igår kväll så var jag hos en super trevlig tjej som heter Elina, (och tack Elina för en super rolig kväll). Men för ett tag sen kanske i januari eller februari, så hade min kompis kavaj försvunnit, vilket jag tycker är super synd, men du sjukaste av allt är att min mamma köper en likadan kavaj från bikbok, och igår kväll så anklagar hennes kompis att det är jag som har tagit hennes kavaj.


Först blir jag sur över att dom anklagar mig, när vi ändå är "kompisar"
Andra så blir jag över att hon inte vågar prata med mig själv, hon ber sin kompis skälla ut mig
Tredje så har jag även sagt att dom får ringa min mamma och fråga henne själv, och jag har även gett ut mammas nr.

ni kanske fattar varför jag är sur!? , fyfan har bara lust att smälla till båda. tyvärr!
DOM KAN FÅ KYSSA MITT ARSLE!


Kommentarer
Postat av: Dania

Hej ... ja den är mycket snyggare i verkligheten.. är du intresserad?



kram

2010-05-22 @ 17:09:17
URL: http://daaania.blogg.se/
Postat av: Dania

hehe va bra du menar den rosa va?! den är i jätte bra skick har bara använt den en gång och det är en storlek S och den ligger på 200 +50 kr frakt så om du är intresserad så får du mitt konto nr så sätter du in pengarna och jag skicar iväg den direkt

2010-05-22 @ 17:15:57
URL: http://daaania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback