torsdag hell yeah!

2010-05-13 at 13:09:48



så här ful,bakis och sliten ser jag ut. härligt! Har dock bara legat i sängen i snart två timmar galet skönt. Igår kom jag hem runt 4 det var en jävla skum kväll igår. Först var vi vid hamnen och grillade och hade mysigt, vi var inte så många just då. Men jag var på världens flummhumör, gjorde sjuka videosar,fulabilder och ja det vanliga som alla gör!. Men det kom fler och fler folk. Men vi drog vidare hem till Linus sen för det blev ganska kallt. Men jag och johan hade värsta serious talk! Dock så känner jag honom inte såå bra, men det var as mysigt att bara prata ut med honom och få lära känna den riktiga johan! Men som sagt vi har hos linus, efter ett tag så drar vi jag åker tills statoil med dogge,tim,viktor,gustav,filip och lottie. Jag köper mat! glaet hungrig, och så stank jag även whiskey,vodka och öl. Kan inte bli bättre! Ne sen efter det skulle jag möta malin,eric,philip,rebecca och jimmy, vi skulle hem till eric. Men det tog det stopp jag deckar i soffan med dogge och philip,philip håller mig även i handen och somnar vi såg såå söta ut ;) . Och sen åkte man hem och deckade ännu en gång! det var min onsdagkväll! nu är det torsdag. Ser fram i mot till ikväll! kanske hamnar på en parkbänk ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback